Kas teadsid, et 88% inimestest külastavad kodulehte väiksema tõenäosusega uuesti, kui nad on ühe korra saanud ebameeldiva kogemuse osaliseks?
Usalduse ja põnevuse loomine, inimkeskne lähenemine ja tegevuste ootuspärane lõpetamine on vaid mõned takistused, mida UX/UI disain aitab Sul lahendada.
Kuidas me aitame parandada kliendi teekonda ja konversioonimäärasid?
Meie UX/UI meeskond muudab Sinu veebilehe visuaalselt maitsekaks (UI) ja loob sujuva kasutajateekonna (UX). Front-end arendusmeeskond paneb disaini töökindlalt elama nii arvutiekraani kui ka mobiili ekraani interneti lehitsejas ning mobiili rakendustes).
Meie UX/UI-meeskond muudab teie veebilehe visuaalselt hämmastavaks (UI-disain) koos sujuva ja tõrgeteta kasutajakogemusega (UX-disain). Meieaitab kogu kliendikogemusega teie veebis, mobiilis ja rakenduses .
-
Veebilehtede ja e-poodide UX/UI disainimine
Meie aastatepikkune kogemus kasutajakujunduses aitab meil pakkuda teile kõige uimastavamat disaini ja nauditavat kogemust veebilehe kaudu.
Meie lähenemine on uuenduslik, järgides uusimaid suundumusi.
-
Mobiilirakenduste UX/UI disainimine
Reeglina rohkem kui 50% juhtudest (mõnes valdkonnas üle 90%) külastatakse veebilehti mobiiliseadmetest ja see number kasvab jätkuvalt.
Hea kasutajakogemusega veebilehed on minimaalne mida mida saad enda äri jaoks teha. Samm edasi on mobiilidele kohandatud ja loodud veebilehed ning spetsiaalsed mobiilirakendused.
-
Tehnoloogiate ülene nauditav klienditeekonna disain
iOS või Android? iMac või MS Windows? 65” smart-tv või 11” tahvelarvuti? Tänasel hetkel on sadu erinevas mõõdus ekraane ja neid käitavaid operatsioonisüsteeme, läbi mille uued kasutajad ning Sinu tänased kliendid võivad jõuda Sinu müügikanalitesse. Tagame, et enamikes olulistes kanalites on Sinu info esitatud korrektselt.
-
Ekraani raamistik (wireframing) ja klienditeekonna prototüüpimine (customer journey)
Tööd alustame kasutajateekonna kaardistamisest (UX – user experience), et katsetada ja uurida, kuidas inimesed Sinu toodet kasutavad. Selle alusel loome raamistiku ja prototüübid. Oleks suur raiskamine luua veebileht, mida keegi ei taha kasutada. Lõppkasutaja peaks olema esmatähtis!
-
UI/UX konsultatsioonid
Aitame Sul luua väga hästi toimiva infotehnoloogia toote. IT toote puhul on kasutaja teekonna loomine ja strateegia (UX strateegia) võtme tähtsusega äriedu saavutamiseks. Oleme ehitanud erinevaid infotehnoloogilisi tooteid nullist kuni MVP ja skaleeritava lahenduseni, mis tagavad kasutajate konverteerimise ning müügi.
Soovid luua parema UX/UI lahenduse?
Meie disainerite ja arendusmeeskond (k.a. back-end arendusmeeskond) on Sinu jaoks olemas. Meie meeskonnas on mitmed vanemarendajad, kellel on üle kümne aasta süsteemide ehitamise kogemusi finantstehnoloogia, rakenduste, kinnisvara, jaemüügi jms valdkondades.
Miks on hea
kasutajakogemus oluline?
Hästi tehtud UX/UI disain aitab:
-
Luua usaldust ja turvatunnet
Veebilehe külastus läbi veebi ja mobiili on ühenduskoht Sinu ja Sinu kliendi vahel. Esmamuljet saab jätta ainult üks kord! (Zero Moment of Truth!) -
Saada rohkem müügitehinguid, päringuid või registreerimisi veebilehelt
Lihtne, loogiline, kergelt kasutatav veebileht või mobiilirakendus aitavad inimesel leida infot, kontakte ning teha seda mida tal vaja ja Sina tahad, et ta teeks. -
Aeg on viia oma toode või teenus uuele tasemele. Me teeme prototüübid ja meie agiilne arendustöö aitab luua tulemuse.
Saa rohkem õnnelikke ja lojaalseid kliente läbi soovituste (WOM - Word of Mouth) -
Paremini teenindada kliente ja vähendada klienditoes kõnesid
Vähenda klienditeeninduse töökoormust läbi hea ja arusaadava disaini. -
Vähendada kasutajast kliendiks saamise aega
Hea disain aitab kasutajal lihtsamini ja kiiremalt teha tegevusi selleks, et rahuldada oma vajadused ning saavutada oma eesmärk. -
Saavutada koos arenduse ja prototüüpimisega kiiremini ja odavamalt soovitud lahendust, vähendada ümber tegemise vajadusi arendusprotsessis ning tagada hilisem äriedu.
Hea prototüüp paneb aluse sujuvale arendusprotsessile.
Sinu toode ja teenus võib olla keerukas, aga nendest aru saamine ja kasutamine tuleb teha lihtsaks.
Telli kogu arendusprotsess meilt:
Front-end arendusteenus / UX/UI disain / Pilveteenused
UX teenuse protsess on lihtne ja loogiline
-
Analüüsime ja kaardistame äri vajadused ja eesmärgid
Korraldame Sinuga koosolekud selleks, et mõista Sinu äri väljakutseid ja eksisteerivaid protsesse ning jõuda ideaalse eesmärgini. Koos sellega teeme ka paberitöö ära, kus allkirjastame lepingud ja NDA-d jms.
-
Analüüsime ja kaardistame klientide vajadused ja eesmärgid
Räägime teie klientidega ja teeme endale selgeks, mis on nende vajadused ja ideealsed eesmärgid. Mida rohkem infot on meil teie klientidest ning potentsiaalsete klientide otsustusprotsessidest, seda paremini saame luua raha teeniva lahenduse.
-
Prototüüpimine ja raamistiku tekitamine
Esmalt loome must-valge raamistiku. Seejärel loome sellest oluliste visuaali elementidega ja klikitava prototüübi.
-
UI ja veebilehe disain
Pärast prototüübi kinnitamist lisavad disainerid juurde pilkupüüdvad ja ajakohased elemendid. Hea disain ei võta tähelepanu endale vaid suunab kasutajat tegema tegevusi, mida meie tahame, et tema teeks.
KKK
-
Mis asi on UX/UI disain?
UX (User Experience design) ehk kasutajakeskne/ kasutajateekonna disain peab looma hea tunde ja kogemuse lehel liikumisel.
UI (User Interface design) ehk visuaalne ja audiovisuaalne disain peab looma kasutajale wow-efekti ja suunama teda sujuvalt lehel tegema meie soovitud tegevusi.
Hea UX/UI disain peab tagama selle, et veebilehte on lihtne kasutada ja kasutajal on mugav teha tegevusi oma eesmärkide saavutamiseks. Hea lõppkasutaja kogemus aitab tootel paremini toimida ning toob kasutajad Su lehele aina tagasi.
-
Mis vahe on UX ja UI disainil?
Kui UX disainiga luuakse rohkem kasutuskogemust, siis UI disainiga luuakse visuaalne väljanägemine. UX ja UI disain on omavahel väga tugevalt seotud.
Kasutaja ekraanil on kõik, mida ta näeb ja millega suhtleb – nupud, värvid, pildid, valgus ja helid. UI disaini peamine ülesanne on luua väljanägemine ja funktsioonid(nupud, menüüd).
UX disainiga luuakse kasutuskogemus ja kasutusteekond Sinu müügikanalis liikumiseks ning tegevuste tegemiseks. UX disainiga luuakse raamistik, mis hiljem tehakse ilusaks ja värviliseks läbi UI disainimise. UX disainimise käigus leitakse vastused näiteks järgnevatele küsimustele: kas kasutajal oli lihtne leida vastuseid oma küsimustele; kas oli lihtne sooritada ostu; kas protsess oli mugav jne.
-
Miks on lõppkasutaja kogemus oluline?
Kui muudad lõppkasutaja kogemuse oma toote või teenusega sujuvaks ja mugavaks, saad neid lihtsasti kaasata oma äritegevustesse ja muuta neid oma klientideks. UX ja UI disain muudavad kliendi jaoks keerulise toote/teenuse kergemini arusaadavamaks.