Kas teadsid, et 88% inimestest külastavad kodulehte väiksema tõenäosusega uuesti, kui nad on ühe korra saanud ebameeldiva kogemuse osaliseks?

  • Veebilehtede ja e-poodide UX/UI disainimine

    Meie aastatepikkune kogemus kasutajakujunduses aitab meil pakkuda teile kõige uimastavamat disaini ja nauditavat kogemust veebilehe kaudu.

    Meie lähenemine on uuenduslik, järgides uusimaid suundumusi.

  • Mobiilirakenduste UX/UI disainimine

    Reeglina rohkem kui 50% juhtudest (mõnes valdkonnas üle 90%) külastatakse veebilehti mobiiliseadmetest ja see number kasvab jätkuvalt. 

    Hea kasutajakogemusega veebilehed on minimaalne mida mida saad enda äri jaoks teha. Samm edasi on mobiilidele kohandatud ja loodud veebilehed ning spetsiaalsed mobiilirakendused.

  • Tehnoloogiate ülene nauditav klienditeekonna disain

    iOS või Android? iMac või MS Windows? 65” smart-tv või 11” tahvelarvuti? Tänasel hetkel on sadu erinevas mõõdus ekraane ja neid käitavaid operatsioonisüsteeme, läbi mille uued kasutajad ning Sinu tänased kliendid võivad jõuda Sinu müügikanalitesse. Tagame, et enamikes olulistes kanalites on Sinu info esitatud korrektselt.

  • Ekraani raamistik (wireframing) ja klienditeekonna prototüüpimine (customer journey)

    Tööd alustame kasutajateekonna kaardistamisest (UX – user experience), et katsetada ja uurida, kuidas inimesed Sinu toodet kasutavad. Selle alusel loome raamistiku ja prototüübid. Oleks suur raiskamine luua veebileht, mida keegi ei taha kasutada. Lõppkasutaja peaks olema esmatähtis!

  • UI/UX konsultatsioonid

    Aitame Sul luua väga hästi toimiva infotehnoloogia toote. IT toote puhul on kasutaja teekonna loomine ja strateegia (UX strateegia) võtme tähtsusega äriedu saavutamiseks. Oleme ehitanud erinevaid infotehnoloogilisi tooteid nullist kuni MVP ja skaleeritava lahenduseni, mis tagavad kasutajate konverteerimise ning müügi.

Soovid luua parema UX/UI lahenduse?

Miks on hea
kasutajakogemus oluline?

Hästi tehtud UX/UI disain aitab:

  • Luua usaldust ja turvatunnet

    Veebilehe külastus läbi veebi ja mobiili on ühenduskoht Sinu ja Sinu kliendi vahel. Esmamuljet saab jätta ainult üks kord! (Zero Moment of Truth!)
  • Saada rohkem müügitehinguid, päringuid või registreerimisi veebilehelt

    Lihtne, loogiline, kergelt kasutatav veebileht või mobiilirakendus aitavad inimesel leida infot, kontakte ning teha seda mida tal vaja ja Sina tahad, et ta teeks.
  • Aeg on viia oma toode või teenus uuele tasemele. Me teeme prototüübid ja meie agiilne arendustöö aitab luua tulemuse.

    Saa rohkem õnnelikke ja lojaalseid kliente läbi soovituste (WOM - Word of Mouth)
  • Paremini teenindada kliente ja vähendada klienditoes kõnesid

    Vähenda klienditeeninduse töökoormust läbi hea ja arusaadava disaini.
  • Vähendada kasutajast kliendiks saamise aega

    Hea disain aitab kasutajal lihtsamini ja kiiremalt teha tegevusi selleks, et rahuldada oma vajadused ning saavutada oma eesmärk.
  • Saavutada koos arenduse ja prototüüpimisega kiiremini ja odavamalt soovitud lahendust, vähendada ümber tegemise vajadusi arendusprotsessis ning tagada hilisem äriedu.

    Hea prototüüp paneb aluse sujuvale arendusprotsessile.

Sinu toode ja teenus võib olla keerukas, aga nendest aru saamine ja kasutamine tuleb teha lihtsaks.

UX teenuse protsess on lihtne ja loogiline

  • Analüüsime ja kaardistame äri vajadused ja eesmärgid

    Korraldame Sinuga koosolekud selleks, et mõista Sinu äri väljakutseid ja eksisteerivaid protsesse ning jõuda ideaalse eesmärgini. Koos sellega teeme ka paberitöö ära, kus allkirjastame lepingud ja NDA-d jms.

  • Analüüsime ja kaardistame klientide vajadused ja eesmärgid

    Räägime teie klientidega ja teeme endale selgeks, mis on nende vajadused ja ideealsed eesmärgid. Mida rohkem infot on meil teie klientidest ning potentsiaalsete klientide otsustusprotsessidest, seda paremini saame luua raha teeniva lahenduse.

  • Prototüüpimine ja raamistiku tekitamine

    Esmalt loome must-valge raamistiku. Seejärel loome sellest oluliste visuaali elementidega ja klikitava prototüübi.  

  • UI ja veebilehe disain

    Pärast prototüübi kinnitamist lisavad disainerid juurde pilkupüüdvad ja ajakohased elemendid. Hea disain ei võta tähelepanu endale vaid suunab kasutajat tegema tegevusi, mida meie tahame, et tema teeks.

KKK

  • Mis asi on UX/UI disain?

    UX (User Experience design) ehk kasutajakeskne/ kasutajateekonna disain peab looma hea tunde ja kogemuse lehel liikumisel. 

    UI (User Interface design) ehk visuaalne ja audiovisuaalne disain peab looma kasutajale wow-efekti ja suunama teda sujuvalt lehel tegema meie soovitud tegevusi.

    Hea UX/UI disain peab tagama selle, et veebilehte on lihtne kasutada ja kasutajal on mugav teha tegevusi oma eesmärkide saavutamiseks. Hea lõppkasutaja kogemus aitab tootel paremini toimida ning toob kasutajad Su lehele aina tagasi.

  • Mis vahe on UX ja UI disainil?

    Kui UX disainiga luuakse rohkem kasutuskogemust, siis UI disainiga luuakse visuaalne väljanägemine. UX ja UI disain on omavahel väga tugevalt seotud. 

    Kasutaja ekraanil on kõik, mida ta näeb ja millega suhtleb – nupud, värvid, pildid, valgus ja helid. UI disaini peamine ülesanne on luua väljanägemine ja funktsioonid(nupud, menüüd).

    UX disainiga luuakse kasutuskogemus ja kasutusteekond Sinu müügikanalis liikumiseks ning tegevuste tegemiseks. UX disainiga luuakse raamistik, mis hiljem tehakse ilusaks ja värviliseks läbi UI disainimise. UX disainimise käigus leitakse vastused näiteks järgnevatele küsimustele: kas kasutajal oli lihtne leida vastuseid oma küsimustele; kas oli lihtne sooritada ostu; kas protsess oli mugav jne.

  • Miks on lõppkasutaja kogemus oluline?

    Kui muudad lõppkasutaja kogemuse oma toote või teenusega sujuvaks ja mugavaks, saad neid lihtsasti kaasata oma äritegevustesse ja muuta neid oma klientideks. UX ja UI disain muudavad kliendi jaoks keerulise toote/teenuse kergemini arusaadavamaks.

Projektid

Meie UI/UX disainitööde referentsid

HIRE US
Võta meiega ühendust

Päringute korral võtke meiega ühendust
aadressil hello@codelive.ee

Raekoja plats 16
51004 Tartu
Eesti