Kas teadsite, et 88% inimestest külastab teie kodulehte harvemini, kui neil on halb kogemus?

  • Veebi UX/UI disaini teenused

    Meie aastatepikkune kogemus kasutajakujunduses aitab meil pakkuda teile kõige uimastavamat disaini ja nauditavat kogemust veebilehe kaudu.

    Meie lähenemine on uuenduslik, järgides uusimaid suundumusi.

  • Mobiilirakenduse UX/UI disaini teenused

    Me teame, et mobiilside on oluline ja ka teie peaksite seda teadma: Rohkem kui 50% liiklusest kasutab nutitelefone.

    Need numbrid kasvavad aasta-aastalt. Seetõttu on oluline kogemus iOSi ja Androidi mobiilirakenduste puhul. Jälgime teie äri ja praegusi suundumusi operatsioonisüsteemi uuenduste osas, et muuta teie kliendi teekond nauditavaks.

  • Platvormideülene nauditav kliendikogemuse kujundamine

    iOS ja Android? iMac ja uus Lenovo? 65″ smart-tv ja 11″ tab? On sadu erinevaid ekraane, kust teie külastajad võivad tulla. Oluline on pakkuda kõigile potentsiaalsetele klientidele usaldusväärset kogemust igal ekraanil, mida nad kasutavad.

  • Wireframing ja prototüüpimine Customer Journey

    UX-protsess algab kliendi teekonna kaardistamisega – tasub testida ja uurida, kuidas inimesed käituvad ja kasutavad teie toodet. Pole mõtet luua midagi, mida keegi ei taha kasutada. Vastupidi – teie lõppkasutaja peaks olema esmatähtis!

  • UI/UX nõustamine

    Me aitame teil luua TOP-toimiva toote! UX-strateegia ja UI-disaini abil aitame teil katta tootearenduse eri etapid, et lõpp-eesmärk oleks selge. Rahulolev külastaja = potentsiaalne klient!

Tahad parandada oma UX/UI-d?

Miks on hea kasutaja
kogemus on oluline?

Hästi tehtud UX/UI disain aitab:

  • Usalduse ja turvalisuse loomine

    Hea UX/UI-disain veebi või mobiiltelefoni jaoks on ühenduslüli teie ja teie kliendi vahel. Sa ei saa kunagi oma 1. muljet tagasi!
  • Saage rohkem müüki, registreerimisi või hinnapakkumisi oma veebisaidilt

    Loogiline, sujuv ja hõlpsasti kasutatav veebi- või mobiilirakendus aitab leida infot, kontakte ja registreerimisi.
  • On aeg viia oma teenus või toode järgmisele tasemele. Me teeme prototüüpe ja kasutame agiilset arendustsüklit.

    Saage rohkem õnnelikke ja lojaalseid kliente suurema WOM (Word of Mouth) abil.
  • Parem toote UX/UI annab teile rohkem võimalusi oma klientide teenindamiseks, vähendab tugikõnede arvu ja pakub sujuvat kasutuskogemust.

    Klienditeenindusmeeskonna töökoormuse vähendamine
  • Klientide sisseelamise aja vähendamine

    Hea UX ja kasutajaliidese disain aitavad uutel kasutajatel sujuvamalt soovitud tegevusi ja sisseelamisteenuseid täita.
  • UI/UX disaini ja arendusteenused aitavad kasutajatestidega täpsemat prototüüpimist ja arendusressursside ümberpaigutamist.

    Parem prototüüpimine ja lihtsam dev-flow

Teie toode võib olla keeruline, kuid tehke see lihtsalt kasutatavaks!

Lihtsaks ja loogiliseks muudetud UX teenindusprotsess

  • Teie ärivajaduste analüüsimine ja kaardistamine.

    Meil on struktureeritud kohtumised, et mõista teie tänaseid probleeme ja kaardistada eesmärgid ideaalse tulemuse saavutamiseks. See on ka koht, kus me teeme “paberimajandust” koos kõigi lepingute, NDA-de jne.

  • Lõppkasutajate vajaduste analüüsimine ja kaardistamine.

    Me püüame mõista ja rääkida teie lõppkasutajaga, et olla võimalikult lähedal ideaalile. Mida rohkem infot meil on ideaalse sihtkasutaja kohta, seda parem on toote kasutatavuse lõpptulemus.

  • Prototüüpimine ja trajektooride kujundamine

    Testime tulemusi prototüübi ja trajektooride peal ning proovime neid töötava publiku peal. Trajektoorid ja prototüübid on teie meeskonnaga koos agiilses arenduses.

    Esitatud trajektooride kinnitamine.

  • UI & veebidisain

    Võitvate, pilkupüüdvate ja õigeaegsete kujunduste loomine prototüüpide ja trajektooride kohta.

KKK

  • Mis on UX/UI disain?

    UX/UI disain aitab hoolitseda selle eest, et teie tarkvara, rakendus või veebisait oleks lõppkasutajale lihtne ja mugav kasutada. Suurepärane lõppkasutajakogemus aitab toodet paremini kasutada ja suurendada konversioone.

    UX tähendab kasutajakogemust – kõiki neid tundeid ja arusaamu, mis kasutajal on toote või teenusega seoses. UI tähistab kasutajaliidest – kõikvõimalikke võimalusi, millega kasutaja võib suhelda, alates ekraanidest ja lõpetades helide ja tuledega.

  • Mis vahe on UI- ja UX-disainil?

    Kui UX tähendab pigem kogemust, siis UI tähistab kasutajaliidest. Need on omavahel tihedalt seotud; kasutajaliides on aga kõik, mida lõppkasutajana saate ekraanil näha ja millega suhelda: ekraan, klaviatuurid, helid, tuled. Seega on kasutajaliidese põhirõhk rohkem välimusel, disainil ja funktsioonil.

    UX- nagu rohkem kogemusi, on kogu kasutaja tundeid oma toote või teenuse, et aidata lahendada probleeme. Kas vastuseid on lihtne leida? Kas mul õnnestus teha kõik, mida ma ootasin? Kas kõik oli lihtne ja mugav?

    “Kena välimus” ei tähenda alati head kasutuskogemust; seetõttu peavad UX (kasutuskogemus) ja UI (kasutajaliidese disain) töötama koos.

  • Miks on lõppkasutaja kogemus oluline?

    Kasutajad teevad teie äri. Kui teete oma toote või teenuse kasutajakogemuse sujuvaks ja sujuvaks, saate neid oma ettevõttesse kaasata ja muuta nad klientideks. UX ja UI muudavad keerulise toote kliendi jaoks lihtsaks – mida lihtsam see on, seda parem on kasutuskogemus.